Returns and exchanges
Producten die je bij Pavo Couture bestelt, kun je ruilen of retourneren binnen onze retourtermijn van 30 dagen. We maken gebruik van een retourportaal dat retourneren gemakkelijk voor je maakt.
Ga naar www.pavocouture.returnista.com/
Need help?
Frequently Asked Questions
Retouren en ruilingen
Plaats de artikelen die je wilt retourneren in de doos en zakjes waarin je ze hebt ontvangen. Ga naar pavocouture.returnista.com en voer je bestelgegevens in. Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt of laat het ophalen, en voilà! Wil je ruilen? Dan sturen we je gratis de juiste maat op!
Gelieve het product in de originele verpakking, inclusief labels, terug te sturen. (Het is mogelijk om slechts een deel van je bestelling te retourneren.) Retourneren is alleen toegestaan als het product niet zichtbaar is gedragen.
Let op: Nipple covers, kousen, cadeaubonnen en cadeaupakketten kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald, en we vergoeden geen verzendkosten.
Als het geretourneerde product beschadigd, gebruikt, incompleet of niet in de originele verpakking is ontvangen, zijn we niet verplicht de producten te accepteren.
Netherlands €5
Belgium €5
Germany €6
Austria €9
Poland €10
Spain €9
France €9
Portugal € 9
Italy €9
UK: € 25
US: € 30
Zodra ons distributiecentrum je retourzending heeft ontvangen, ontvang je een e-mailbericht van de transporteur. Het duurt meestal 7-10 werkdagen na ontvangst voordat we je retourzending volledig hebben verwerkt. Duurt het langer dan 14 dagen, neem dan contact met ons op.
Via ons retourportaal kun je je artikel eenvoudig ruilen voor een andere maat. We sturen je gratis de juiste maat toe.
Our team is happy to help you via info@pavocouture.nl
Verzending
Voor Nederland en België geldt: levering de volgende dag voor bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur zijn geplaatst.
Leveringen binnen de EU duren meestal 4-9 dagen.
Leveringen naar het buitenland kunnen 7-16 dagen in beslag nemen.
Leveringsdetails worden meegestuurd in je bevestigingsmail.
Ja, we verzenden over de hele wereld. Verzendkosten zijn van toepassing en worden toegevoegd bij het afrekenen.
Als je pakket als geleverd is gemarkeerd maar je kunt het niet vinden in de brievenbus, maak je geen zorgen. Volg deze stappen:
- Wacht 48 uur na de bevestiging van de levering, aangezien pakketten soms kort daarna alsnog aankomen.
- Neem contact op met je lokale postbezorger en spreek direct met de postbode; zij herinneren zich misschien waar ze je pakket hebben achtergelaten.
- Vraag bij je buren na of ze per ongeluk jouw pakket hebben ontvangen.
Als je deze stappen hebt doorlopen en je kunt je pakket nog steeds niet vinden, neem dan contact met ons op om een claim in te dienen.