Need help?
Frequently Asked Questions
Verzending
Bij Pavo Couture zorgen we voor snelle levering van onze producten binnen 1 tot 2 werkdagen in Nederland en België.
Bestel op werkdagen vóór 22:00 uur, en we bezorgen het de volgende dag. En het beste nieuws? Onze items zijn zo ontworpen dat ze gemakkelijk door de brievenbus passen, dus je hoeft niet thuis te blijven. Stel je dat geweldige gevoel voor: je komt thuis, opent je brievenbus en voilà! Je lingeriepakket ligt daar al op je te wachten. Beter kan het niet worden!
Voor bestellingen buiten Nederland en Belgie bezorgen we binnen 3-10 werkdagen.
We leveren ook wereldwijd. Reken op een levertijd tussen 3-12 werkdagen. Onze artikelen glijden gewoon in je brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn om je bestelling te ontvangen.
We rekenen geen verzendkosten boven de €90,- in NL & BE en bezorgen gratis vanaf €150,- in de rest van de wereld.
We houden je graag op de hoogte, dus je ontvangt een track & trace-code bij je bestelling.
We willen je er vriendelijk op wijzen dat zodra je betaling is gevalideerd, je bestelling onmiddellijk naar ons magazijn wordt gestuurd voor voorbereiding en snelle verzending. Daarom is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen.
Levering
Helaas kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Als je een onjuist adres hebt opgegeven, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de vervoerder. Hoewel de vervoerder het adres niet altijd kan wijzigen, kun je in sommige gevallen gebruikmaken van de optie 'levering aan afhaalpunt', waarmee je je pakket kunt laten afleveren bij een handig afhaalpunt.
Als de vervoerder het afleveradres niet voor je kan wijzigen en het pakket niet kan worden doorgestuurd naar een ander adres of afhaalpunt, zal het helaas verzonden blijven worden naar het adres dat je in eerste instantie hebt opgegeven. Houd er in dat geval rekening mee dat Pavo Couture niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor het opnieuw verzenden van het pakket.
In het geval dat het pakket wordt geweigerd of het opgegeven adres niet bestaat, wordt het pakket waarschijnlijk teruggestuurd naar ons magazijn en verwerkt als retourzending. In dergelijke gevallen raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen.
Als je pakket als geleverd is gemarkeerd maar je kunt het niet vinden in de brievenbus, maak je geen zorgen. Volg deze stappen:
- Wacht 48 uur na de bevestiging van de levering, aangezien pakketten soms kort daarna alsnog aankomen.
- Neem contact op met je lokale postbezorger en spreek direct met de postbode; zij herinneren zich misschien waar ze je pakket hebben achtergelaten.
- Vraag bij je buren na of ze per ongeluk jouw pakket hebben ontvangen.
Als je deze stappen hebt doorlopen en je kunt je pakket nog steeds niet vinden, neem dan contact met ons op om een claim in te dienen.
Betalingen
We accept iDeal, Creditcard, Paypal, ApplePay, Bancontact, Giropay, Belfius and EPS.
Lucky you! Je kan de code invoeren tijdens het afrekenen :)
Duurzaamheid
Bralettes
Write a clear and concise answer to guide your customers.